Wydział ds. Kontroli


Kierownik Wydziału ds. Kontroli: Alina Szukiłowicz-Szymańska
Telefon: 56 669 39 18
Lokalizacja: Szosa Chełmińska 30/32 B

Do zadań pracowników Wydziału ds. Kontroli należą m.in.:

  • opracowywanie planów kontroli oraz sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących wyników kontroli realizowanych projektów,
  • prowadzenie bieżącej i doraźnej kontroli projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w tym:
    • kontroli projektu na miejscu (kontroli projektu w siedzibie beneficjenta, wizyt monitoringowych, kontroli projektów rozliczanych metodami uproszczonymi),
    • kontroli po zakończeniu realizacji projektu (w szczególności kontroli trwałości rezultatów),
  • kompleksowe weryfikowanie prawidłowości realizacji projektu, skuteczności podejmowanych działań w kontekście założonych celów projektu oraz przestrzegania zasady efektywnego ponoszenia wydatków przy osiąganiu celów i założeń projektu,
  • sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych oraz wykonywanie innych czynności dokumentujących proces kontroli i ścieżkę audytu,
  • raportowanie o nieprawidłowościach,
  • współudział w odzyskaniu nieprawidłowo wydatkowanych środków,
  • wprowadzanie do systemów informatycznych danych w zakresie realizowanych zadań,
  • przygotowywanie lub współudział w opracowaniu procedur wdrażania programów w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.

 

Wytworzył:
Alina Szukiłowicz-Szymańska
(2022-01-14)
Udostępnił:
Nowakowska Mirosława
(2004-02-05 10:59:26)
Ostatnio zmodyfikował:
Osiński Adrian
(2022-01-14 15:13:01)